helgen och gårdagen....

I fredags så kom Rickard äntligen hem efter att varit borta hela veckan , så vi har haft en jätte mysig och lugn helg. Fredagen tillbringade vi bara i soffan. I lördags så åkte vi först hem till lillebror och  Carro,storebror och Jenny och mamma kom också dit. Sen efter det så åkte vi hem till familjen Ekström. Så lördagen blev en väldigt trevlig dag :)
Söndagen blev en riktig slappdag, kändes nästan som jag var bakis. Hade ingen större lust med ngt och kände mig allmänt konstig... Hade drömt massa konstigt och har så svårt att släppa det när jag sen vaknar , för att de känns så verkligt. Hänt fler än en gång att jag drömt sanndrömmar, så visst blir jag lite tagen och grubblar massor av min drömmar.
Jag har ju "klagat" över att jag inte kan ha mina jeans längre. Blev så less på att byxorna bara hängde och inte satt som jag ville så jag gick och köpte två par i helgen. Blev ett par i stl 34 och ett annat i xs/s! Det är helt sjukt! Min rumpa har verkligen bara försvunnit...
Igår var det fullrulle hela dagen. Vi började dagen med babysim, avslutning för babysim 1. Efter det kastade jag i mig en macka och kaffe på ett fik i sickla med Linda. Sen tog jag bussen istället för att ta bilen till slussen för att träna med Jenny, och sen efter träningspasset så gick jag tillbaka till sickla. Tog mig en timme att gå dit. När jag sen kom fram så sov Novalie så sött så jag tänkte att jag lika bra kan storhandla där. Så jag tog vagnen och gick och handlade. Inte helt lätt att dra ett kundvagn och en "bebis"vagn, men det gick. Det jobbiga var sen när man skulle bära alla kassar och bära upp Novalie till lgh. Vägra gå två ggr! Äggen ligger fortfarande kvar i bilen för de fick jag inte med mig.
Kassarna i ena handen och Novalie i den andra. Inte de lättaste kassarna och Novalie i bilstolen väger säkert helt klart över 10 kilo. puuuh! Blir att storhandla när Rickard är med
Nu ska jag snart åka iväg och träna med Jenny igen, kan verkligen inte klaga över att vara mammaledig :)
Bilder från i helgen....
Far och dotter myser i soffan

Nybadad Snorpa

Klara för att åka till lillebror

Mitt ♥

Jag påklädd för en löprunda:)

mys med lillmorbror

Ser fram emot fredag för då kommer Rickard hem igen ♥
puss och kram Jessica

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åhh fina flickor! Grymt snygga byxor vart hittade du dem? Kram

2011-01-18 @ 10:46:16
Postat av: Anonym

Du springer alltså med 3 kg sjal runt halsen. Extraträning? :)

2011-01-18 @ 14:17:36
Postat av: Jessica

4 kg tror jag faktiskt att den väger ;)

Hittade byxorna på hm ... :)

Kram Jessica



2011-01-18 @ 15:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0