Blir nog en hemmadag idag ...

Novalie sover fortfarande,tröttmössa :) Hon somnade vid sju igår kväll , vaknade halv tre i natt och var hungrig sen somnade hon om direkt. Hade tänkt gå ut och gå tidigt idag men nu när hon sen vaknar så vill jag inte kasta ner henne i en vagn direkt, så jag får nog vänta tills hon blir trött igen. Har ju inget inplanerat idag så det gör inget, kan grubbla lite på vad jag ska göra för övningar efter prommisen och leta lite nya recept...
Drömde i natt att jag var gravid igen, puuh! Det första jag gjorde när jag vaknade var att känna på magen, wiiihooo den var fortfarande platt :) Jag vill verkligen ha fler barn missförstå mig inte, fast inte just nu. Nu vill jag vara smal ett tag till och få vara Jessica. Jag tyckte om att vara gravid fast nu när man har gått ner allt så känns det lite jobbigt att veta att man ska gå upp allt igen om man vill ha fler. Det är häftigt hur kroppen fungerar tycker jag... Det är lite svårt att förstå att man har haft en stor gravidmage nu när det har gått ett tag sedan man gick runt med den.
Min gravidmage i vecka 34
Lite skillnad :) Tycker det är häftigt att man kan gå ner allt.
Nej nu hör jag att lillsnorpan ligger och jollrar där inne , så nu måste jag sluta.
Kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0