Välkommen kära femma!

Nu har vi bytt vaggan till spjälsängen och båda dem två nätterna så har hon skrikit i sömnen ungefär två gånger i timmen och hon vägrar ta emot nappen eftersom hon sover. Antagligen är det så att hon inte är van att ha så mycket utrymme, om det fortsätter så här så är det bättre att hon sover i sitt rum för på det här sättet så håller hon oss båda vakna. Jag har för mig att när vi bytte vaggan mot spjälsängen med Rasmus så fick han sova i sitt rum, jaja vi provar några nätter och ser om hon vänjer sig annar flyttar vi nog in henne.

I fredags var det ju invägningsdags, och till min stora fasa så hade jag gått upp 300 g fastän jag skött mig jättebra och tränat ganska mycket. Har kommit fram till att jag för att motivera mig själv inte ska väga mig på fredagar utan när jag känner mig smal för det brukar ofta stämma. Så idag kände jag mig smal och därför ställde jag mig på vågen 65,1 välkommen kära femma, det var ett kilo sen i fredags!

Igår träffade jag Emelie i Farsta och åt lunch sen gick jag och Rebecca hem via Hökarängen där jag skulle boka tid på salongen Mor och dotter, jag fick det i julklapp av mormor. Så typiskt så var hon inte där utan var hemma och magsjuk så det får bli en annan dag, nu när jag äntligen tog mig dit. Efter det var jag så trött så jag tog bussen hem och sov på soffan med Beccis en timme innan vi hämtade Rasmus. Då var det meningen att vi skulle på Rasmus fotboll men han såg så blek och trött ut så jag tog hem honom istället. Så när Peter kom hem så bytte vi i dörren och jag åkte till gymmet, när jag kom hem så hade Peter lagat middag, jag har verkligen världen bästa sambo!

Idag så ska jag på gympa sen är det TK-möte i stan så jag tar bilen till farsta och sen söder.

Vi hörs, kram på er/ Linda

Rebecca i sin nya säng


Rasmus när han precis fått sin nya spjälsäng, ganska lika eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0