Vardagen är äntligen tillbaka :)

Idag när vi vaknade var det en vanlig måndag vi vaknade upp till, faktiskt väldigt skönt :) Inte för att jag inte gillar att  ha Rickard hemma, det  har varit underbart att ha honom hemma ngr dagar. Men det var skönt att komma igång med sina egna rutiner igen. Känns som att allt har handlat om att packa de senaste veckorna. Ska bli så skönt när denna vecka är över. Denna vecka kommer nästan bara handla om flytt tyvärr men sen är det över för denna gång.
Idag var det dax för babysim igen , det blev 3 dyk för Snorpan  :) Denna gång var inte Linda och Beccis med så jag åkte hem direkt efter. När jag kom hem så åt jag lite frukost (hann inte göra det innan), sen gick jag ut på en prommis. Avslutade den med att ta en runda i centrum... Handlade en "onepiece" overall till Novalie :)
Nyårshelgen är över och mitt sockerförbud har börjat... Jag ska försöka vara utan det i 134 dagar! Vet inte om jag kommer att greja det. Har fixat att vara utan det i 2 månader förut, så det ska bli spännande att se om jag fixar det här.  Varför jag valt just 134 dagar !? Jag blev så trött på mig själv en kväll när jag tryckt i mig alldeles för mkt godis, så jag kläckte ur mig till Rickard att efter nyårshelgen så är det jag som ska ha ett uppehåll tills vi flyttar till ingarö. Har jag sagt det så har jag, vet inte vad jag tänkte på men jag tar det som en utmaning!
Vi firade nyår hemma hos storebror och Jenny. Det blev en väldigt lugn kväll, jätte skönt! Novalie hann bara ha på sig hennes nyårsklänning i 20 min, sen var det pyjamasen som åkte på. Hon somnade innan middagen så vi kunde äta i lugn och ro. Hon fick somna in till Theos speldosa. En speldosa som spelar upp musik samtidigt som den lyser upp ett bildspel( som rör på sig) i taket. Hon älskade den:)
Speldosan ♥
Rätt så skönt att man slapp klä upp sig :)
<3 Kusiner <3 Morgonmys!
Finaste Theo
Mysklädd dagen efter!
Imorgon så ska jag träffa Jenny och Theo på centret och köra ett träningspass, wiiiiiiii! Nu börjar vi äntligen köra, som jag har väntat och längtat! Skulle kört med Jenny och Kristin i söndags men då var jag istället tvungen att packa det sista i lgh i björknäs, mindre roligt. Lite prommisar och crossfitträning kommer nog göra susen. Sladdertjejerna ska bli tajta igen, hehehehe! NU kööööör vi Jenny :)
Nu ska vi iväg och handla middag...
Vi hörs!
Kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0