Vilken vecka :(

Denna vecka startade inte som jag hade hade tänkt mig, vaknade upp med att jag hade åkt på magsjukan i måndags! Säger bara usch, bläää, fyyyyyy! Igår kväll var väl första gången sen i måndags som jag kände mig helt ok igen, det tar verkligen på kroppen att åka på det där. Så man har inte ätit så mkt denna vecka, så nu gäller det att fylla på förrådet igen. Novalie har verkligen varit jätte snäll mot mig nu när jag har varit sjuk. Hela måndagen så låg vi princip bara i sängen,  men det var helt ok för henne, sötis. Sen kom underbara svärmor hem med massa bra saker för min mage ♥TUSEN TACK! ... Nog om det..
I söndags så tog jag ett av mina frikort, var egentligen inte alls sugen på det men var inte på det bästa humöret. Så jag sprang ner när det var  halvlek i handbollen och handlade en stor godispåse. Det var inte ens gott, men jag tryckte i mig massor ändå.
Har inte så mkt att skriva om då jag bara varit hemma.... Träffade Linda en snabbis här i haninge centrum igår, hon skulle lämna tillbaka lite kläder hon handlat och sen skulle hon till jobbet. Vi tog en fika och snackade lite skit, var helt slut efter ...
Nu ser man klart och tydligt hennes fyra tänder hon har fått..
Finns inget mysigare...
Min pappa när han var liten (Novalies Morfar)
Tycker verkligen att de är jätte lika, han var ingen liten klump han heller ;)
Tänk om pappa ändå kunde få vara med om allt, saknar honom så sjukt mkt! JÄVLA PISS CANCER!!!!
/Jessica

Kommentarer
Postat av: Linda

2011-01-27 @ 09:53:22
Postat av: Anonym

Kan inte annat än att hålla med, jävla piss cancer:(

2011-01-27 @ 09:54:17
Postat av: Cicci

Beklagar sorgen och förlusten av din pappa :-(

Det är hemskt vad många drabbas av cancer :-(



Hon är SÅÅÅÅ söt Novalie och vilka lång ögonfransar,

det är ju så man blir avundsjuk.



2011-01-27 @ 11:54:42
Postat av: Jessica

Tack Cicci.Det är verkligen hemskt att så många drabbas av den vidriga sjukdomen. USCH!!!!



Hon är mitt lilla charmtroll <3

KRam

2011-01-27 @ 22:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0