Idag åker vi till Åland!

Nu var det en hel vecka sen jag skrev sist, så det är ganska mycket men får försöka sammanfatta.
Rasmus har varit med en kompis på landet i tre dagar, jag har lyckats få in en del egentid genom att göra slingor och naglar:)

Jag och Rebecca har varit på ettårskontroll och det gick bra, jag som trodde hon var liten, men hon var exakt lika stor som jag var på min ettårskontroll, 8900 g och 72 cm, lite läskigt faktiskt ;) Nu har hon även äntligen fått en till tand däruppe!

Idag åker vi på vår årliga Ålandsresa, helt sjukt att det var ett helt år sedan som de andra åkte och vi var på södersjukhuset och födde. Det känns lite delat det här året, det ska bli jättekul men det lite jobbigt att åka ifrån faktiskt men det kommer säkert att gå jättebra.

Nästa vecka är det Rebeccas namngivning och ettårskalas, det vill jag ha med i boken om hennes första år men sen kommer nog inte jag att skriva något mer.



Kram på er/ Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0