Fredag hela veckan lång!

Idag är det fredag och jag känner mig glad för att vi har spenderat så mycket tid på stranden den här veckan eftersom det är tråkväder idag och ska tydligen vara det ett tag nu. Vi har cyklat till stranden varje dag och cykelkärran har varit helt perfekt, den är bra att packa i och hon sover bra i den.


Förut så sa jag att jag skulle tipsa om en bra present att ge bort till någon man tycker om men att jag inte kunde säga vad det var för att jag skulle ge bort det själv. Men nu har jag gett bort mina så då kan jag berätta. Ett Childhood armband, det går att beställa på nätet och kostar 300 kr för tre stycken pengarna går till childhood foundation och armbanden görs att Samhall. Om man vill slippa fraktkostnaden och kanske bara köpa ett så säljer det nya apoteket Dc Morris i Farsta dem för 100 kr/st.

Perfekt present att ge bort till någon man tycker om!

Den här veckan har vi grillat alla dagar förutom igår då jag var på avslutning med TK, vi åkte med Adams båt och grillade vid Drottningholm, riktigt mysigt! Men det har inte blivit någon träning och alldeles för mycket vin så nu vill jag verkligen ta tag i det igen, men det är svårt när det är fint väder.........


Svårt att tänka sig att det här var igår när man tittar ut genom fönstret idag!

Härliga dagar på stranden!

Kram på er/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0