Äntligen är helgen över!

Eftersom det verkar som det är jag som får hålla den här bloggen vid liv för tillfället och jag inte heller är så värst duktig så får ni stå ut med lite dålig uppdatering.
Är helt slut efter den här långhelgen det har varit så mycket så det är svårt att få med allt, men en kort summering:
Onsdagkväll: Hjälpa Rolle med flytten, uppvakta Felicia på studenten, tillbaka till Rolle, griTilla sen kväll!
Torsdag: Peter och Rasmus ut med båten, jag och Becca cykla till Farsta, sen förbi mamma och pappa, sen in till Söder med fina Sara <3, sen förbi Rolle och Lina, hem sent
Fredag: Till torpet med becca och äta lunch, grillning och fotbollsmatch hos mamma och pappa.
Lördag: Bröllop i Gottröra kl tolv, med buffé efter sen hem och grillning hos Rolle, i säng vid tolv
Söndag: Gårdshäng med Robin och Carro som avslutades med grillning på gården, Peter satt båtvakt på natten så jag och Carro satt på balkongen till halv två sen kastade jag ut henne;)
Måndag: Heldag vid Torpet med bad och picnick som avslutade med en glass på torget.

Som man säkert förstår när man läser om helgen så tror jag att jag gått upp ca fem kilo, vågar inte väga mig, så den här veckan måste jag träna och äta rätt, nya tag uff uff uff!!!
Idag ska jag och Rasmus på landskampen och det ska bli så kul, känns som det var länge sen vi gjorde något ensamma!

Älskar den här kamera appen, hipstamic, gör jättefina kort!

Kram på er/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0