Första sommarlovsdagen!

Nu har vi spenderat ännu en midsommar i Falun och det var lika trevligt som vanligt, vi har aldrig tur med vädret men vi var glada att det var uppehåll så vi kunde dansa runt stången. Men vad gör det att vädret inte är så bra när man har så trevligt sällskap, älskar er!

Idag är det första dagen på sommarlovet för Rasmus och det betyder även slutet på min föräldraledighet:( Men jag ska verkligen inte gnälla för nu har jag sommarlov!! Älskar mitt jobb:) Idag tänkte vi försöka ta oss till stranden så snart är det dags att packa matsäck, men har lite ångest för kaffemaskinen vägrar göra mig kaffe förrän jag har avkalkat den och jag har ingen sådan tablett hemma, så vet inte hur jag ska få tag i kaffe man vet ju aldrig när tanten på badet öppnar cafèt eller om hon ens gör det så vi får nog cykla förbi kondiset på vägen!

Just det, glömde säga att Becca säger tack nu!

Kram på er/ Linda

Bilder från midsommar

Midsommartjej

Med fina Nelly

Ta bort den här kliaga saken som ni satt på mitt huvud!

Becca-bus!

Plöstligt händer det, storebror får på sig en krans och kan tänka sig vara med på kort!!!!!

Åsa och Nelly


Kommentarer
Postat av: Åsa

Älskar er me!

2011-06-28 @ 13:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0