Imorgon Falun!!


                                   

Igår kom Becca helt plötsligt på hur man använder gå-vagnen så idag har jag ont i ryggen, det blev ett antal varv runt köket och in i vardagsrummet och jag var tvungen att snabbt vara där och vända vagnen och hon krockade eller skulle svänga mm om jag inte ville höra hennes härliga höga falsett skrik.

I natt vet jag inte vad som hände men av någon anledning så var hon vaken mellan halv två och två och jag var nog vaken en timme till eftersom jag inte kunde somna om, det är ungefär som om hahahaha trodde du att du skulle få sova hela natten bara för att du fick du i förrgår, mohahahaha det var bara för att du skulle få känna hur det kändes och sen kommer jag jävlas nästa natt på helt fel tid när du sover som djupast så att du aldrig kan slappna av för du vet aldrig hur natten kommer att blir, eller något sådant!

Idag ska jag försöka städa lite, packa lite, laga lite mat, måste nog sätta fart om jag ska hinna något av det eftersom jag fortfarande sitter i soffan och tycker lite synd om mig själv! Ikväll blir det bio med Emelie, Rasmus och Tor, Kung fu panda 2! Imorgon åker vi till Falun, tjohooo Åsa here I come!

Kram på er/ Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0