Nu kan ni handla där igen!

Nu är det ok att handla på BR igen efter att försäljningschefen från huvudkontoret svarat på mitt mail och bett om ursäkt, samt att han ska skicka en beyblade till Rasmus, har i och för sig inte sett ännu men hoppas att den kommer iallafall.
I söndags sov jag från halv åtta till halv sju vaknade bara för att flytta över mig själv från soffan till sängen. Var helt slut efter helgen, som vanligt! Så igår gjorde vi ingenting, vi åt lunch här hemma, eftersom hon barnmatsburksvägrar just nu så är det bara att laga mat till henne och man får inte mata henne så det kan bara vara mat hon kan äta med händerna, idag är det blodpudding igår var blev det makaroner och köttbullar.
Så nu sitter jag och ser på när hon slafsar ner mitt nystädade köksgolv med blodpudding, har nämligen ägnat förmiddagen åt städning, hade planer på att ta mig till Globen idag eftersom min klocka är trasig, men fasar för vad det kommer att kosta så jag går nog dit på torsdag när det är POP rea istället;)

Man skulle kunna säga att det här är de två sista veckorna på mammaledigheten eftersom då går Rasmus officiellt på sommarlov, jag tycker att det känns tråkigt att ledigheten tar slut eftersom det känns som jag lätt skulle kunna vara ledig minst ett år till, men samtidigt så går jag inte och grämer mig så mycket över det för jag tycker om mitt jobb och det ska väl bli skönt att få lite vardag igen. Men först ska vi ha sommarlov, vad konstigt saker och ting blir när det sätt i olika perspektiv, i vanliga fall när jag har sommarlov så tycker jag det är jättelång ledighet men nu tycker jag att det är jättekort!
I söndags fyllde prínsessan 11 månader, hjälp vad tiden går fort, säger som Glenmark eller vad det Orup? "Stanna världen en stund....."
Har precis kommit på att det snart är Åland, ska bli sååååå kul men fasar lite för att lämna henne en hel helg. Men tror inte att jag kommer tänka så mycket på det när vi väl är på plats! Solglasögen - check!


Köpte två olika set med tre delar från Ellos, jättefina faktiskt!


Hade besök av söta Sanna igår!

Kram på er/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0