Så typiskt mig!

Vet inte om har haft flera sådana här rubriker, antagligen men det här är så typiskt mig.
Just nu sitter jag hemma efter att ha följt Rasmus till skolan, men egentligen skulle vi ha följt med på utflykten idag, iallafall gått med på promenaden och sen gått vidare när de skulle in i skogen, MEN när vi skulle gå så var inte mina nycklar hemma nääää för dem låg i Peters bil som jag använde igår så då kunde jag inte låsa dörren och jag kunde inte heller ta fram vagnen. Så det vara bara att ta Becca på armen och gå med Rasmus ner med dörren olåst GRRRRR!!!
Så nu väntar jag på att Peter ska komma hem med nycklarna så vi kan ansluta till utflykten en stund!
Anledningen till att jag använde bilen igår var att jag inte kunde hålla mig utan åkte till solglasögon utförsäljningen igen och det var tur för där fanns ett par oversize som jag verkligen ville ha och jag köpte ett par nya till Peter.

Idag ska vi förhoppningsvis ansluta till utflykten, sen ska vi till Farsta en sväng ska kolla om jag hittar något att ha på mig på bröllopet på lördag, sen ska vi hjälpa Rolle med flytten och en liten utflykt på Felicias student! Det är mycket nu, men det gör inget för både måndag och tisdag så har Becca sovit tre timmar här hemma och då har jag suttit på balkongen och läst bok, glassigt:)


Såhär hittade jag Becca häromdagen, tyckte jag kände igen det från nåt..........


så jag hittade den här bilden på Peter:)

Kram på er/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0