Vad skulle jag till POP rean att göra?

Som ni säkert läst så kommer Jessica att ha en egen blogg istället men på Wordpress, men jag kommer fortsätta här iallafall tills hon är ett år sen får vi se. Kollade runt lite på nätet igår och det finns några sidor där man kan trycka sin egen bok och det är det jag tänkt göra så Becca får en bok om sitt första år med massa bilder.
Idag slant jag in på POP rean, vad jag nu skulle dit och göra?, men det blev några plagg några ska behållas och några åker tillbaka. Ska bli skönt när man börjar jobba och inte längre ramlar över en massa fyndtillfällen!
Köpte även ett par joggingskor i förrgår och var ute och sprang med dem igår morse med vagnen, det var tungt men jag har faktiskt inte haft ont i hälsenan idag så det är väl bara att hoppas.....
Vi har ännu inte fått någon beyblade på posten, hoppas inte BR gör bort sig en gång till.
Idag visade Becca att hon börjar få ett riktigt humör, hon ville som vanligt inte äta burkmat så jag köpte en smörgås åt henne på fiket och när jag skulle hjälpa henne med att dela den i míndre bitar fick hon ett utbrott och skrek sitt jättejobbiga höga skrik samtidigt som hon slängde smörgåsen i golvet och efter det så borstade hon av allt som låg framför henne på bordet också ner på golvet. Sen fick hon hela smörgåsen och då var allt bra igen!

Om det är någon som vet med sig att de förväxlat bebis, på affären eller något liknande, med en lugn, söt, harmonisk 10 månaders mot en galen 11 månaders så får ni gärna höra av er, kan tänka mig att byta tillbaka.

Kram på er/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0