Måndagmorgon.

Måndag morgon igen och dåligt väder, det betyder låååångsam morgon, de senaste dagarna har jag faktiskt inte tagit upp henne förrän vid halv åtta, men då har hon varit vaken ett tag pratat och lekt med sakerna hon har i sängen. Tycker det är bra att vänja dem med att kunna vakna utan att vi måste ta upp dem på en gång. I helgen var det Eken cup och det var andra gången sen jag var sju som jag inte spelade, förra året var jag gravid, och faktiskt kände jag att det var ganska skönt att inte spela, speciellt i söndags när regnet öste ner! Har känt mig rätt trött och hängig vilket medför att man inte gör något och det blev soffhäng igår, var ute och gick med Jennie på kvällen och kände att jag blev andfådd så det är säkert någon liten förkylning eller nåt.
Nu ska jag försöka rycka upp mig och slita mig från TV:n göra lite nytta innan jag tar mig ut till Ingarölandet!


Inte lika lugnt att fika längre.............

Ska bli skönt när man inte kan springa på reor längre;)

Numera plastar vi in golvet under henne, eftersom hon vara ska äta själv!

Leker tittut!

Becca-bus!

Kram på er/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0