Älskar måndag morgon!!

Måndag morgon är den bästa stunden på hela veckan, efter en smått hysterisk helg att skicka iväg grabbarna och själv sätta sig i soffan och bara pusta ut. Snart kan man till och med sätta sig på balkongen med en kopp kaffe!

Helgen har verklligen varit helt galen men rolig, i fredags så träffade jag mina tjejer Lina och Sara, vi åt en jättegod middag som Sara lagat och drack alldeles för mycket vin.

Det jobbiga var att på lördagen så skulle jag och Jennie stå på en loppmarknad och sälja lite gamla leksaker och kläder. Så halv nio när Jennie knackar på dörren så är jag såååå bakis och får verkligen fokusera för att klara av att bära ner kläder mm. Det var vilket fall som helst riktigt kul att stå där och sälja, det var i Segeltorp i en matsal så det var inte en massa "prutare" där, det kunde ha varit lite mer folk men vi ska pröva nästa gång igen, för vi fyndade lite själva också!!

Becca på loppmarknad

Sen var det bara att åka direkt på födelsedagsmiddag hos mamma och pappa, den här gången fick Karin agera Peter som var på 50-års fest. Det var trevligt som vanligt, jag fick jättefina presenter och alla pratade i munnen på varandra så Jenny var tvungen att gå ut och andas lite hela tiden ;-) Sen åkte vi till Jennie och Patrick och spelade spel med dem. När vi kom hem sen så var det några som stupade i säng.

Gårdagens outfit, med ny sjal och kofta som jag fick i födelsedagspresent från Jenny, jag fick också de turkosa converse skorna som jag önskat mig, ett par jättefina gröna kilklacks skor, en skjorta från Esprit och en berlock till mitt armband (en flicka, som symboliserar Becca).

Söndag morgon så hade vi ställt om klockan, för mig blev det ingen skillnad förutom att det känns som man får sova längre eftersom Becca vaknar 7.15 istället för 6.15. Efter att vi skickat iväg Rasmus på träning så gick jag och Karin på en långrpromenad och sen åt vi en lååååång frukost, så gött! På eftermiddagen så var jag, Becca och Rasmus på middag hos farmor och farfar för att faster Jenny fyllde år. På söndagskvällen var jag rätt slut! Idag ska jag till sjukgymnasten, sen åker jag nog till Farsta och prövar lite andra storlekar på mina nya kläder.

Kram på er/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0