En riktigt skön och lyxig mammadag

Idag har varit en perfekt dag, först följde jag Rasmus till skolan utan Becca eftersom Peter tog lite sovmorgon (hmmm undrar om det kan ha något att göra med att AIK van igår;). Det var riktigt skönt att få gå ner med honom och få lite frisk luft och egentid sådär på morgonkvisten.
Sen när jag kom hem igen så åt jag frukost och körde mitt bålstyrkepass efter det så mötte jag upp Robin och gick på en långpromenad och eftersom det är fettisdagen idag så tyckte vi att vi vara värda en semla efter promisen (inte så mycket GI men man måste unna sig ibland annars tror jag inte man orkar hålla på). Så vi ringde till mormor och frågade om hon ville komma ner till sköndalsfiket och sen satt vi där alla fyra och tog en låååååång förmiddagsfika.

Haha hann äta upp locket innan jag kom på att jag måste ju ta kort på min semla!!

Efter det så gick jag och Beccis hemmåt och åt lite lunch och sen tog vi bussen till Farsta och gick där med Linkan och Novalie tog en fika och pratade om ditt och datt. Vi hade båda sett En unge i minuten igår och därför började vi diskutera våra förlossningar, det är konstigt det känns så avlägset nu jag kommer inte ens ihåg vissa saker. Men man är ju bra konstig för det är lite med sorg i hjärtat som jag vet att jag inte kommer göra om det.... Bara jag slapp vara gravid så kan jag föda hur många som helst;) Det gör så fruktansvärt ont och så pang går allt över och du är lyckligast hela världen!
Sen tog jag bussen hem och passade på att slinka in i second hand butiken nere vid gamla torget och hittade mycket kläder till henne som jag la undan eftersom jag inte hade kontanter på mig så jag får gå tillbaka dit på torsdag och betala.
En perfekt mammadag med andra ord och det blir bara bättre för nu kommer våren!!!
Imorgon kommer jag gå till sångstunden på förmiddagen och sen får vi se vad dagen bjuder på. Kram /Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0