En solig söndag !

Igår så skulle vi egentligen åkt iväg och tittat på lite grejer, bl a en ny bilbarnstol till Novalie, men eftersom jag fick migrän och var tvungen att hoppa i sängs så blev det inte som vi tänkt oss. Det blev istället att vi fick åka till Länna idag och kika lite. Först åkte vi till babyproffsen och tittade på bilbarnstol. Den som vi hade tänkt oss( Britax hi-way) , den som var nedsatt och som "bara" kostar 2095:- just nu , passade självklart inte i våran bil. Så nu tror vi att det blir en Maxi cosi för oss, och självklart kostar den nästan 1000 kr mer, en bilbarnstol för 3000 kr, SUCK! Efter vi varit där så skulle vi åka och titta kök på HTH, men där var det stängt :( , så det blev att vi åkte och veckohandlade istället. Imorgon får vi se om det blir ngn träning på klubben, Jenny lät nämligen jätte förkyld när jag pratade med henne idag. Vill att hon ska bli frisk nu så jag får tillbaka min träningskompis.
Puss och kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0