FREDAG!

Nu har det gått några dagar igen sen jag skrev sist, i onsdags var vi på sångstund och sen var det föräldragrupp. På kvällen så träffade jag några gamla handbollstjejer, Anna från Göteborg var här på utbildning så vi passade på att ta några glas vin. Det är konstig med vissa människor, det var fem år sedan som Anna flyttade hem och vi har bara setts en gång efter det, men när vi träffas nu så känns det som om det var igår vi spelade ihop. Samtalet flyter på och man har ju en massa uppdateringar att diskutera.


Rödvin, popcorn och handbollstjejer, kan det bli bättre??

Igår var jag hos sjukgymnasten igen eftersom jag fått ont i handleden, säkert av allt bärande plus att jag inte var tillräckligt stark för att träna handboll. Det gick bra, den var överansträngd (Peter hånade mig mycket för det på kvällen, körde Freddes kommentar: Den där handleden har mindre att göra än komapatienter....hmmm), han har också en teori om varför jag har så dåligt närminne och glömmer var jag har lagt saker hela tiden, att jag har sniffat för mycket handbollsklister i mina dagar hmmm2....
Jag har också sagt upp mig från tävlingskommitén efter lite att jag blivit lite upprörd för diverse saker, som vi kan ta någon annan gång.

Idag ska jag gå till Enskede och titta på Johanna och Klas nya lägenhet som de har fått nycklarn till, tyvärr hade jag tänkt mig att få gå i lite vårväder men istället ska det tydligen komma snö, igen:( Nu börjar till och med jag lessna!!


Nu är det vår för det har vi bestämt!!!


Kolla jag står själv!! Men jag vägrar krypa!!

Kram på er/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0