Har glömt bort att skriva

Märker på gamla inlägg att jag inte skrivit sen i måndags, trodde typ det var igår jag skrev sist. Jaja vilket fall som helst så har det inte hänt värst mycket. I tisdags var vi på babysim, sen fikade jag och linkan och efter det gick jag och shoppade födelsedagspresent till Rasmus och lite kläder till henne för mina födelsedagspengar, konstigt hur det blir så att det är roligare att handla till dem än till mig själv. Som tur var fick jag presentkort av Peter så där kan jag bara handla till mig själv:-)


Nya kläder med "lillasyster"-body

I måndags så köpte jag Beccas första skor, så söta, hon älskar dem. Hon riktigt marscherar framåt när hon får gå med dem.

Första skorna

Igår så var vi på sångstunden och sen gick vi en promenad i solskenet som avslutades med en fika med Linkan och Novalie, nu har Becca också en Whitti Whitti mössa måste nog beställa fler..... så fin!!


Whitti whitti flickorna!

Idag ska det städas lite när hon sover och sen tar jag nog en promis till Farsta och ser om jag hittar något för presentkortet.

Kram på er/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0