Helgen som varit

Jaha helgen som gick var väldigt upp och ner, mycket tack vare mitt dåliga humör! Har varit så rastlös hatar att inte ha något att göra och är sååå trött på att promenera, det kan jag göra i veckorna. Vill börja springa men kommer hela tiden på anledningar till att inte göra det som att det är för blött, för halt, behöver nya skor mm. Men förhoppningsvis så tar jag tag i det snart. Det värsta är att när man sammanfattar helgen så kan man verkligen fundera på min diagnos eftersom det är ganska mycket saker som händer....
Här kommer iallafall sammanfattningen med bilder:

I fredags var Lina här och åt lunch, vilket var jättemysigt för vi har inte setts på länge. Sen var det fullt hus här på kvällen, AIK spelade kvartsfinal i ishockey och alla var här förutom Rasmus som var på melodifestivalen med mormor och morfar. Vi bjöd på tacos och det var jättetrevligt.


Min fina kille ska på melodifestivalen, när blev han såhär stor?? <3


Tycker inte om att ligga på mage, men kortar stunder går bra!

På lördagen så var det hockeyträning med avslutning efteråt (vad ska man nu göra på lördagar??). Men först började jag dagen med att ta Becca i selet och gå en långpromenad så som jag brukade göra med Bosse på lördagar och så köpte vi tidningen och bröd på vägen hem och åt en långfrukost.
På eftermiddagen var jag rastlös och gick på en till promenad fast med vagnen. Sen var vi bjudna till Carro och Robin och där fick vi jättegod mat, de serverade till och med efterrätt så nu har de höjt ribban några steg!!
På kvällen var det melodifestivalen som alla tittade på även barnen som dansade och hoppade runt (förutom Dogge som somnade på golvet framför TV:n).


The children of the "sekt"


Hårdrockaren Sanna, med strumpbyxor på huvudet:)

På söndagen hade Rasmus träningsmatch med fotbollen (samling 8.30 gääääsp) de spelade mot BP och var jätteduktiga! Sen hem och vara lite rastlös tills vi skulle på brunch, gammelmormor bjöd hela familjen eftersom hon fyllde 82 år) sen hem och jäsa i soffan med magen full av godsaker (ingen GI där inte!).

Idag ska jag snart göra lite hemmaträning och sen ska jag promenera (om jag hinner) till söder och fika med två arbetskollegor Daniel och Camilla. Ska bli kul för Camilla jobbar inte längre med oss så det var länge sedan jag träffade henne och hon är gravid och ska snart ha!

Vi hörs imorgon, Kram på er/ Linda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha vilka underbara bilder!!

2011-03-14 @ 09:26:27
Postat av: Jenny

Jag skrev det förra inlägget..

2011-03-14 @ 09:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0