Kusinvitamin flyttar till storstaden!

Jag fick precis veta att min kusin Sofie från Malmö ska flytta hit till Stockholm i mars :) Me sooooo happy !!
Idag har jag inte fått  så mkt gjort, bara varit hemma och tagit det lugnt. Tog mig faktiskt i kragen och ringde några viktiga samtal idag. Var tvungen att ringa till Värmdö kommun ang dagisplats och sen till Nordea. Vi måste bestämma oss för vilken bank vi ska låna av. Inga roliga saker att ta tag i,men det måste göras tyvärr.Tänk om man hade sluppit låna pengar, det hade varit nice :)
Nu är det nästa bara 2 månader kvar till inflytt, lääääängtar! På Rickards TO DO LISTA står det att han ska ringa upp mäklaren och fråga om vi skulle kunna få komma in och mäta köket. Behöver ha alla mått om vi ska beställa så att vi har det när vi flyttar in.
På eftermiddagen idag så tog jag med mig Novalie ut på en långprommis så att hon fick sova lite i friska luften. Känns alltid bättre när man varit ute en sväng med henne så hon inte bara varit inne hela dagen. Avslutade prommisen med att ta en vända i centrum. Köpte mig ett par solglasögon och sen så hittade jag en jacka som jag tror att jag ska köpa imorgon. Finns så mkt fina vårkläder, skulle kunna handla hur mkt som helst. Jag vill inte tro på vädret imorgon, att det ska komma snö!! Nu ska det bli vår, inge mera snö tack!
Puss och kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0