Måndag

Idag har vi inte gjort någonting, känner inte för att träna eller nåt. Så har bara varit här hemma och plockat lite, bytt lite sängkläder tvättat och slappat lite. Hon vaknade sex i morse så då tog jag in henne till oss där hon fick ligga och mysa lite. Sen när hon somnade om vid nio-tiden så passade jag på att ta ett bad och färga håret lite, har inte råd att springa hos frissan hela tiden så det fick bli en mörkbrun toning.



Vid ett-tiden så gick vi på en promenad med Malin och Bodil till Plantagen sen fikade vi en stund hos mormor innan vi hämtade Rasmus och åkte på fotbollen och nu sitter jag här och har dåligt samvete för att jag inte har tränat..... I lördags var jag iallafall ute och sprang på morgonen det var skönt att känna sig lite fysiskt trött för en gångs skull, hade tänkt att springa idag också men har kommit fram till att det blir nog inte så;-)


Att äta med händer är en riktig hit!!


Rör sig mer och mer nu, här har hon tagit sig in under bordet hos mormor.

I morgon blir det babysim igen, får se om jag tar bilen eller åker buss igen.

Kram på er/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0