Ny vecka nya tag

Förra vecka så blev det ingen träning och massa onyttigheter . Det är väl helt ok att ha en sån vecka ibland  men inge roligt, för man blir så slapp och trött. Ändring på det blir det den här veckan :) Började måndagen med ett träningspass med Jenny på klubben och idag blev det faktiskt ett träningspass utomhus, RIKTIGT SKÖNT :) Sen har Rickard bestämt nu att vi inte ska äta ngt socker fram tills vi flyttar in i huset, wiihoo :)

I helgen så har vi bara tagit det lugnt, hemmakväll i fredags efter en trevlig tur till Västerås. Jag , Emma och Sofie tåg tåget på morgonen och åkte och hälsade på Mikaela. I lördags så åkte vi till huset och tog mått på köket och efter det åkte vi hem och hade en mysigt kväll hos lillebror och Carro. I söndags så brunchade vi med fam Ekström och efter det åkte vi och köpte en ny bilbarnstol. Det blev  besafes senaste modell....
En glad liten skit idag i sin nya bilbarnstol...
Gillar dock inte att det blir häng feja på henne när hon somnar :(
Idag så var vi först på babysim,det var lika mysigt/roligt idag. Efter det så tog jag och Linda en kaffe i sickla innan jag åkte iväg för att möta upp Jenny och Sofia för att träna. Sen efter det så åkte jag och Jenny till sickla och åt lite lunch.  Det bästa med dagen har nog varit vädret, helt underbart att vara ute. Nu känns det verkligen som att våren har kommit. Hoppas verkligen inte att det kommer mera snö nu.
Kusinerna som råkade ha på sig likadana kläder idag ♥

Novalie har varit väldigt förkyld de senaste dagarna. Natten till måndag fick jag sitta upp hela natten med henne på bröstet för att hon skulle kunna sova. Jag sov knappt den natten kan jag meddela, men vad gör man inte. Hon har fortfarande svårt att sova, vaknar lite då och då så man är inte den piggaste just nu. Borde med andra ord gått och lagt mig för länge sen...
PUss och kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0