Ser vissa likheter ;)

Vi hade verkligen en kanon dag i lördags. Min köksplanering var inte så dum ,så det kommer att bli den planlösningen :) Nu ska vi börja kolla runt på vitvaror och tapet. Vi (jag) har bestämt att ha tapet i köket och en glasskiva istället för kakel. Tror det kommer bli nice !
Vi badade ju i lördags efter vi varit och kollat på kök. Det var roligt att Rickard fick se lilla chubby "dyka" och ha sig, det är faktiskt väldigt mysigt. Han tyckte det inte var så farligt :)
När vi hade badat klart så åkte vi ut till mamma och Lasse så mamma fick en liten dos av Novalie. Vi tittade lite i mitt fotoalbum och min bok( mina första år). Kan hålla med min mamma att Novalie faktiskt liknar mig...
Älskar att titta på gamla kort ♥
Jag har en låda med att filmer från när vi var små som jag har tänkt titta på ngn kväll sen när jag flyttat till huset. Vet inte vilka känslor som kommer komma upp när man kommer se pappa levande och sprudlande glad. VÅRAN SOLSTRÅLE! Har inte tittat på dem efter pappa gick bort för jag har inte riktigt klarat av det, men snart!
Nu ska jag börja göra i ordning mig för vi ska till banken och prata lån. Mamma ska  få passa Novalie  medans:) Igår så åkte jag faktiskt iväg och fikade utan henne, kändes jätte konstigt! Hon ammar ju inte på dagarna längre så det funkar att sticka iväg lite själv nu.
Puss och kram Jessica

Kommentarer
Postat av: Petra

Hon e ju kopia utav dig :)

2011-03-28 @ 11:21:22
Postat av: stephanie

håller med Linda =) helt sjukt hur en unge kan vara så lik sin mamma. fin blogg tjejer, kram

2011-03-30 @ 07:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0