och så var de sju stycken!

Vad mkt lite sol kan göra, genast så känns allt så mkt roligare. Tog mig en  lång prommis i det fina vädret idag, helt underbart! Solbrillorna och västen åkte på, ingen tjock vinterjacka här inte :)
Nu längtar jag verkligen till våren och att få flytta in i vårt hus. Vill flytta nuuuuu ! Vill fixa och trixa .... Ser verkligen fram emot att fixa ordning alla rum. Första perioden så kommer vi nog inte göra annat än att fixa med huset, vi kommer nog inte vilja göra ngt annat. Det ska bli roligt att göra det ihop med Rickard. Kommer nog bli en mindre social period i våra liv ,men hemmakära som vi är så kommer vi nog inte må dåligt av det.
Upptäckte idag när jag gav Novalie lite gröt att hon ytterligare har fått en tand. Så nu har hon redan sju st, helt sjukt :) Hon ser ut som en liten vilde med sina tänder.
Håller tummarna att vädret blir likadant i morgon ♥ Nu ska jag laga paj till middag, mums!
Puss Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0