Slut på friden....

Den här veckan har hon hållt på mycket med att försöka ta sig fram från sittande eftersom hon inte vill ligga på magen. Så idag kom hon plötsligt på det, hon ser ut som en liten apa med ena benet forftarande framför sig och det andra med foten i golvet. Så nu är det nog slut på friden, hon tycker att hyllan under soffbordet med diverse pärmar och papper är jätterolig.....


Slut på friden.....

Jag håller på att försöka ändra hennes sovrutiner lite, just nu vill hon gärna somna om på förmiddagen vid 10 och sen sover hon igen vid två, sen är hon helt slut kl sex-sju och vill sova för natten. Då är hon också väldigt gnällig, vilket är tråkigt för Peter som har jobbat hela dagen, speciellt om jag vill hitta på något på kvällen. Så nu tänkte jag att hon ska sova efter lunchen och sen vid tre-fyra istället då kanske hon blir piggare på kvällen och vem vet kanske sover lite längre på morgonen ;-) vilket vore en bonus.
Ska inte klaga hon vaknar någon gång mellan sex och halv sju och då vill hon gärna ligga och mysa lite, men det vore ju inte helt fel om hon vaknade en timme senare. Idag iallafall så var hon så trött vid lunchen att hon höll på att somna med huvudet i tallriken, men vi stod ut och hon fick i sig all mat och nu sover hon som en stock.
Vi får se vad som händer idag, ska träffa Emelie en stund på eftermiddagen och sen är man hockeyänka ikväll igen.

Igår träffade jag Anna och lilla August och vi gick hela Hornsgatan till Götgatan till Skanstull, det var jättemysigt! På kvällen gick jag ut och sprang och det kändes faktiskt riktigt bra, måste dock köpa nya skor, usch tråkig utgift tycker jag. Känns som dieten och träningen börjar ge resultat, vägde mig i morse och vägde 64 kg då känns det faktiskt som det är på väg ner på riktigt med tanke på att jag säkert fått lite muskler också.

På bussen på väg in till söder

Nu ska jag passa på att bada när hon sover!

Kram på er/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0