Bra tisdag....

I morse så vaknade Novalie redan vid halv sju. Det är lite tidigt för att vara henne, hon brukar nästan jämt vakna till liv runt åtta tiden annars. Vi startade dagen med lite bus i sängen och sedan gick vi upp och åt lite frukost. Novalie fick lite gröt och jag gjorde mig en smoothies. Efter frukosten så blev det lite mera lek med Novalie tills det var dax att åka och träna. Tog bilen idag eftersom vi skulle till läkaren efter träningen. Jag parkerade bilen i sickla och sen så gick jag in till slussen istället. Där träffade jag Jenny på klubben och körde ett roligt och jobbigt pass. Blev bussen tillbaka till sickla sen för att ta bilen till Nacka sjukhus. Det var som jag trodde ingen fara med Novalies nacke. Allt såg jätte bra ut :)
Efter det så åkte vi hem och åt lite mellis , dröjde inte länge innan Rickard kom hem. Han fick ta Novalie och jag passade på att slänga i en tvätt i maskinen och sen stryka/vika tvätten från i går.  Novalie har inte alls sovit så mkt under dagen idag, hon sov 45 min när jag gick in till slussen och sen så somnade hon i bilen på väg hem(5 min). Det är väldigt lite, speciellt när hon gick upp så tidigt också. Så när klockan visade halv sex så var hon sååå trött, satt och gnuggade ögonen och ville bara gå och sova. Blev en lite tidigare nattning idag :)
Nu fick jag ett mess av Jenny, hon har gått och blivit sjuk( stackarn) så det blir ingen träning på klubben imorgon. Det får bli ett träningspass här hemma istället.... Bättre än inget alls :)
Novalie spanar in när moster tränar
Theo charmar sin faster ♥
Puss och kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0