Lite småsur...

Skrev inget igår och hade funderingar på att hoppa över det idag också, har nämligen lite PMS och är på riktigt dåligt humör. Men jag har haft två ganska så bra dagar iallafall.
Igår var jag på sångstunden och det var faktiskt jättetrevligt det var en massa andra bebisar där och efter så var vi tre mammor som gick på en promenad och tog en fika. Sen hämtade jag hem Rasmus tidigt när jag ändå var ute, han skulle ändå på tidig hockeyträning och var tvungen att få i sig lite mat innan. På affären så mötte vi gammelmormor och Rasmus bestämde att han ville följa med henne en stund innan maten.
Sen var vi på hockeyträning jag, Becca och Rasmus (Peter var på AIK-matchen) sen åkte vi direkt och så GT som spelade sin sista match för säsongen.


Hockeyträning

Eftersom Becca inte är van med att vara borta på kvällen, vilket jag tycker är lite synd eftersom Rasmus har blivit så flexibel på att hänga med på olika saker man blir lite låst om man inte kan lämna huset när den andra är borta, så blev det helt fel för henne och hon var vaken till halv tio. Sen vaknade halv fem och skrek och då tog jag in henne till oss (det händer inte så ofta att jag behöver göra det men när jag gör det så brukar jag lägga henne på min arm på utsidan för oftast så kommer Rasmus indundrandes i mitten av sängen på natten) halv sju vaknade vi av ett gallskrik, hon hade ramlat ur sängen!!! :( så nu är det slut på att ligga på utsidan!

Vilket fall som helst så har hon varit jättetrött och gnällig idag, vilket inte bara behöver bero på att det blev sent igår, det kan ju ha nåt att göra med att hon vaknade av att hon trillade ur sängen!!
Idag så gick vi iallafall och la oss när grabbarna hade gått på morgonen och sov två timmar båda två, tyvärr är det inte så smart då man blir helt väck hela dagen men mysigt var det.
Sen fikade vi hos mormor efter det så gick vi på promenad som jag avslutade med att fynda lite i second-hand butiken här i Sköndal. En jättemysig barnbutik där jag hittade flera plagg till Becca.
 
Bland annat så hittade jag den här fina gråa dräkten som var helt oanvänd i second-hand butiken.

Vilket fall som helst så sitter jag här och surar för att jag är såååå irriterad, det var det som var så skönt med handbollen eller hunden där hade man liksom inget val det var bara att bege sig iväg och jag vet ju att jag mår bättre om jag gör något fysiskt men när man har ett val så blir det inte så om man inte känner för det;)
Imorgon är det fredag och då känns det säkert bättre!

Kram på er/ Linda


Kommentarer
Postat av: Hille

Stackars Becca som trilla ner!

Hoppas du blir gladare, våren är ju här nu det har ju du bestämt!!



Kramar!

2011-03-11 @ 21:09:05
URL: http://hillesblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0