Imorgon är det 2 månader kvar till inflytt :)

Idag har vi varit och på babysim igen, kurs 2. Tycker faktiskt det är jätte roligt  och mysigt att göra det här med/för Novalie, extra roligt att göra det tillsammans med Linda och Beccis. Ngt mindre roligt är att jag köpte mig en baddräkt igår för att ha på mig på babysimmet. Jösses vad osexig man såg ut i det, inget jag kommer glida runt i på stranden i sommar iallfall!  Efter simningen så gick jag till sickla och åt lite lunch, Hasse kom sen in och tog en kaffe med mig., mkt trevligt. Blev ingen shopping förutom lite tyg :)
När jag kom hem därifrån så satte jag mig och sydde mössor, blev en till Rickard och två till Novalie.
Utslagen tjej efter badet :)
På lördag ska vi till huset och mäta köket, wiihooo! Ska bli jätte kul att åka dit och titta :) Imorgon kan jag nästan börja räkna ner , 2 månader exakt !
Puss och kram Jessia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0