Har sett ut som en riktig haningmorsa hela dagen idag ...

Idag har jag inte ens hoppat ur mina sovkläder, illa ! Nya tag får det bli imorgon. Tror att det kommer bli träning med Jenny på klubben, känns som att det var jätte länge sedan vi var där och tränade. Roligt, roligt!
Vad har man gjort idag då, myst med min lilla snoriga dotter och sytt mössor. Har fått sår på handen av saxen, hahaha!
HAHAHAHAHAHA Sitter och tittar på big brother när Gurkan ska ät surströmming HAHAHAHAHAHAHA
Idag så blev det tre mössor till Theo och två till Novalie... Börjar få in snittsen nu :)
Testade att göra på ett annat sätt idag och det blev mkt bättre, så jag blev faktiskt nöjd med de tre sista( de till Theo). Har testat mig fram lite själv, vet inte om jag gör rätt men men... :)
Theos mössor



Här om dagen slog det mig att jag inte hade ngn aning om när man ska börja borsta tänderna på småttingarna. Gogglade lite och tydligen så ska man börja med de så fort de fått tänder. Det hade jag verkligen ingen aning om , det är det ingen som har nämnt till mig. Men nu vet jag så idag blev hennes tänder borstade  :)
Redan torsdag imorgon, helt sjukt vad veckorna flyger fram! Sen när vi fått flyttat in i huset så får veckorna gärna gå jääääättte långsamt!
Puss och kram Jessica

Kommentarer
Postat av: Anonym

Becca då får hon ingen mössa:(

2011-03-17 @ 07:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0