Fredag och sol, wiihoooo!

Fredag och solen skiner, gud vad härligt!
Tycker som sagt att veckorna går ju väldigt fort , man hinner inte med så mkt trots att man är "ledig" om dagarna. Förstår inte att man hann med allt när man jobbade heltid.
I onsdags så var jag bara här hemma. Hade tänkt ta en prommis till Länna för att planera kök på KVIK, men trottoaren tog slut så man kunde inte gå dit. Så det var bara att vända hem igen. När jag kom hem hade jag fått post av Per. Han hade skickat deras (beijers ) kökskatalog till oss, så det blev att jag satte mig och skissade upp en planlösning på datorn som både jag och Rickard gillade. Tack Per! I helgen blir det att kolla upp vart vi ska beställa vårt kö ifrån. De ställen som vi ska kolla på blir HTH, KVIK och BEIJER. Ska även ut till Ingarö( mamma och Lasse) och hämta ngr viktiga papper som vi packat ner. Ska till banken på måndag och behöver då ha med dem. Kanske blir det att vi åker till gustavsbergsbadet och badar lite. Beror på om de har en varmare pol för de små. Fullt upp med andra ord,på söndag hoppas jag att Karin som är i Stockholm har tid att träffa mig.
Igår så blev det bara träning på klubben, när vi kom hem därifrån så var både jag och Novalie trötta så vi gick och la oss i soffan , mysigt!
Just det , jag har ansökt om patent på whitti whitti. Får se hur det här slutar. Något man kanske kan pyssla med vid sidan av. Tycker det är väldigt roligt iallafall!
Novalie sover just nu,efter det ska vi ta bussen till Tyresö och möta upp Jenny och ta en lång prommis.
Puss och kram Jessica
Snorpan har har kommit på vart ljudet/bildspelet kommer ifrån... Inte bra :)
Min senaste mössa. Första gången jag testade att trycka ngt på en mössa. Blev inte så jätte nöjd med namnet så jag passade även  på att trycka dit en prinsesskrona också. Övning ger färdighet!
( En mamma på babysimmet frågade mig i tisdags vart jag köpt Novalies mössa, hon tyckte nämligen den var jätte snygg. Lite roligt faktiskt :) )
Trevlig helg !
Puss och kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0