Pigg idag :)

Igår råkade jag somna när jag ammade Novalie, så det blev att jag somnade vid kl åtta igår. Hade det lite på känn att det skulle kunna hända för jag var väldigt trött. Satt uppe jätte länge i söndags och ritade mönster till mina mössor. Har ju bara haft det mönster som jag ritade upp till Novalie, men nu ska jag testa att göra i andra storlekar också. Det är fler som har hört av sig att de vill beställa mössor från mig, JÄTTE ROLIGT! Måste bara få till så att det blir rätt storlekar... Nu har jag två olika mössor också , gjorde en modell som är ännu mer baggy i söndags.
Tänker rätt så mkt vad jag ska göra med mina Whitti Whitti mössor. En tanke är att man ska kunna beställa av mig och att det då ska finnas två priser som man får välja mellan. Ett som går bara till mig och det andra priset som kommer vara lite högre, går till mig och cancerfonden. Vad tror ni om det?
Nu ska jag hoppa i min sexiga baddräkt och åka iväg på babysim :)
Hörs mera sen.
KRAM JESSICA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0