Shopping i bromma blocks idag .

Novalie har börjat vakna vid sex, halv sju tiden nu, eller hon har iallfall gjort det hela denna vecka. Tycker det är rätt så skönt att gå upp då för då blir dagen lite längre. Annars så brukar vi stiga upp vi nio tiden , äta lite frukost och sen åka iväg för att träna. Nu är frukosten redan avklarad vid kvart i åtta så nu får vi ngr timmar här hemma innan man måste åka iväg, jätte skönt!  Nu börjar vi få in frukost rutinerna också. Innan när inte hon åt frukost så kände jag att jag kunde sätta mig framför tv:n och äta, men nu när hon börjat äta gröt till frukost så vill jag att vi sitter vid bordet och äter tillsammans . Idag blir det ingen träning på klubben, istället blir det ett lätt träningspass här hemma och sen shopping med Jenny i Bromma blocks :)
Jag gillar att läsa sagor för Novalie....Här står Novalie upp när jag/grodan läser  för henne. Mkt poppis ;)
Puss och kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0