Sol och fredag, det kan inte bli bättre !

Det blev lite shopping i bromma blocks igår, fast det blev inte som vi trodde. Både jag och Jenny åkte dit och trodde att  vi skulle shoppa massor till oss själva. När vi sen skulle åka därifrån så insåg vi båda att vi inte köpt ngt till oss. Jag vet att jag shoppar bäst till mig själv när jag går solo, tror Jenny är likadan. Men att det inte blev någonting,det trodde jag inte skulle ske, eftersom vi båda åkte dit för att handla med fokus på oss.Till Novalie blev det lite kläder och en bok , Rickard fick en hoodtröja av mig och sen så köpt jag en skål för att ha godis i. Man skulle kunna handla hur mkt som helst till Novalie :) Gillar dock inte att allt ska vara så himla sockersött till tjejerna, så det blir en del "killkläder" till Novalie :)
Söt söta strumpor , gullunge står det på de röda .
Nu ska jag snart bege mig ut på en prommis och njuta av SOLEN och att det är FREDAG!
Puss och kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0