Lördag morgon

Grrrr nu kom jag åt en sån där knapp igen så jag hoppade tillbaka en sida och allt jag skrivit försvann. Jaja jag hade skrivit ungefär så här: Linkan snodde min rubrik har också morgonmys i soffan, hon vaknade 7.00 så det var bara att hasa sig upp, jag har inte skrivit så mycket den här veckan men det beror på att det är sportlov och vi försöker hitta på saker med Rasmus, igår var vi och badade.... Jag hade skrivit lite mer invecklat men det får bli en sammanfattning.

Jag förstår inte vad jag ska göra för att gå ner de sista två-tre kilona, jag väger fortfarande 65 kg och jag har ätit GI i fyra veckor nu och faktiskt varit rätt duktig, bara fuskat lite på helgerna, jag kör min morgonträning som består av styrketräning för mage och bäcken, jag har tränat lite handboll, hur svårt kan det vara?? Har två teorier antingen måste jag öka intensiteten på mina träningspass (funderar på att köpa lite snygga löpakläder, ett par schyssta hörlurar och nya löpardojjor för att motivera mig till att gå ut och springa också) eller så kanske jag ska äta ett mål om dagen med långsamma kolhydrater inblandade för det kan vara så att kroppen ställer in sig på svält när jag inte har några kolhydrater att använda till energi och då sparar på fett istället (men det tror jag inte eftersom jag inte tränar så hårt just nu) nä tror mer på att träna hårdare och se till att äta mellanmål. Får se hur jag gör, kanske lägger till lite kolhydrater till lunchen så får vi se vad som händer.........

Idag så blir det hockey, sen tänkte jag titta på handboll, Rasmus ska åka pulka med fotbollslaget och sen ska han sova hos mormor och morfar. Peter ska på fest ikväll med gamla kompisar så jag och Becca ska ha tjejkväll med Tessan ikväll.


Äter korv och pasta sjäv med händerna, funderar på att börja servera asiatisk mat nu;)


Ramlade i hallen och slog lite i huvudet, tankar lite tröst hos mamma

nu känns det lite bättre......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0