Tack Rickard :p

Varför är det alltid så att när man själv testar att fixa ngt så går det aldrig!  Sen när Rickard kommer och ska kolla och hjälpa mig och gör exakt samma sak som jag själv gjort minst tio ggr, då går det ! Så nu kan jag synkronisera igen :) Han är hyfsad nöjd nu kan jag meddela ,att det var han och inte jag som fixade det.. MUPP :) ♥
Som jag skrev i mitt tidigare inlägg så trodde jag inte att det skulle bli ngn träning för min del idag. Det har nämligen varit en riktig slappardag, sov t om middag med Novalie på soffan idag. Det var länge sen hon sov på mitt bröst, det blir allt mer sällan det händer nu, tyvärr. Men idag så var hon så där gosig som bara hon kan vara, så vi låg och myste i soffan i lite mer än två timmar. När Rickard sen kom hem så hade jag piggnat till lite och kände mig lite träningssugen. Rickard fick ta Novalie och jag fick gå ut och springa av mig lite. Det var så skönt att komma ut i friska luften. De fick bli den kortare rundan eftersom det var jag som skulle laga maten idag. Förstår inte att den här dagen har gått så fort som den har gjort...
Tjejen som vägrade sova middag i sin egna säng idag...
... innan försök 1 att lägga ner henne i sängen, så trött...
... innan försök 2 att lägga ner henne i sängen, hon kan knappt hålla ögongen öppna...
... försök 3, med hjälp av tutten :) Hon fick sova kvar i soffan ♥
Tisdag imorgon och då ska jag in till gallerian och fika med Annika, wiiihooo :)
Puss och Kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0