Värdsliga problem

Idag var jag väldigt trött, Rebecca var jättegnällig i natt och till slut tog jag upp henne men hon ville inte ens sova hos mig det tog ett tag innan jag förstod att det var blöjan som skulle bytas, man inte är inte så snabbtänkt kl fyra på morgonen. Så vi gick och la oss igen när killarna gått i morse en timme sov hon sen var det bara och masa sig upp ännu tröttare än innan. Vaknade sakta till liv och tog en kaffe med mormor sen kom jag på att jag var tvungen att åka till söder och hämta några medaljer från förbundet som jag ska dela ut i morgon.
På vägen hem därifrån så gick jag lite i affärer (såklart) jag vill hitta ett regnställ som tål lite mer till Rasmus typ som man kan börja använda redan nu med en fleecetröja men även ha i sommar när det blåser och regnar. Så jag har kollat runt lite på Intersport och Polarn, nästa blir Stadium.
Men när jag var inne på Polarn så hittade jag en skötväska, jag har letat efter en skötväska ett tag eftersom jag tycker min är lite krånglig med bäddmadrassen som är runt väska och att det är svårt att hitta i den, så hade jag 20% och en rabattcheck på 120 kr så det blev perfekt! Det blev en svart och det var bra för då kan jag använda den även till nästa vagn eftersom den inte är av något speciellt "vagnsmärke" typ Brio mm. vilket är mycket viktigt;) Ni förstår vilka världsliga problem man brottas med när man är mammaledig ;)


Ny skötväska

Sen var det bara att åka hem och hämta Rasmus och köra honom till fotbollsträningen, så nu sitter jag här i sängen eftersom jag är förvisad till sovrummet för att det sitter några galna gnagare i vardagsrummet och jublar en massa. Tänkte jag skulle titta på "En unge i minuten" och tjuta lite med ett glas rött. Har precis lagt på med Åsa <3 som påstår att hon inte kan komma till klassfesten i maj för att Lukas fyller år den dag WTF! det accepteras inte!! ;-) jo men jag kommer sakna henne massor där!

I morgon ska jag till sjukgymnasten igen för att jag har fått ont i min handled nu istället, alltid är det nåt nuförtiden! Sen ska jag till Farstahallen på kvällen för att dela ut medaljer, sådär roligt, måste få in lite träning också har inte tränat något idag eller igår.


Puss på er/ Linda

Kommentarer
Postat av: Åsa

Lovar att på allvar fundera över dina förslag som att boka om flygbiljetter osv...=) Vill ju också såklart, kram!

2011-03-08 @ 13:58:14
Postat av: Linda

Självklart måste du boka om!!puusssss

2011-03-08 @ 17:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0