Jag kan inte synkronisera :(

Idag är det verkligen en sån där dag jag önskar att vi bodde i vårt hus. Det är en riktig tråkmåndag, en perfekt dag för att bara gå hemma och fixa och trixa. GUD VAD JAG LÄNGTAR!!!
Novalie vaknade vid sex idag igen, så det var bara att stiga upp då. När klockan sen visade halv åtta så var hon så trött att hon knappt orkade hålla ögonen öppna. Jag gick och la ner henne i hennes säng, och vad händer då?!  Jo ngn blir helt plötsligt JÄTTE PIGG, så efter ett litet tag var det var bara att ta upp henne igen. Men så fort vi satte oss i soffan så började hon gnugga ögonen. Testade då att lägga ner henne igen, hon började prata på för fullt och ville inte alls somna. Men jag tänkte att hon får ligga och hålla på tills hon somnar. Efter ett tag blev det helt tyst, så då var jag tvungen att gå in och kolla till henne. Då hade hon vridet sig ett helt varv i sängen, fötterna låg där huvudet ska ligga. Kudden har hon fått med sig och lagt den över huvudet. När jag lyfte bort kudden så fick jag det största busigaste leende man kan få... Det är som hon bara ligger där och väntar på att man ska komma och lyfta bort den, och sen så började hon sprattla och sprattla och sprattla. Jag tog upp henne och gav henne tutte, så nu så ligger hon helt utslagen här på soffan :)  Hade tänkt lägga upp ett kort på henne, men nu är det ngt strul med min Iphone och itunes... Gaaaah! HJÄLP !
Vad ska jag göra när jag får upp detta felmeddelande?
Iphone enheten kan inte synkroniseras. Filen som behövs hittades inte. ?????????
Jenny är ju sjuk idag så det blir ingen träning på klubben. Ska försöka rycka upp mig och köra ett litet pass här hemma....
Hörs mera sen...
Kram Jessica

Kommentarer
Postat av: Michael

"Iphone enheten bosses-iphone kan inte synkroniseras. Filen som behövs hittades inte" Svaret på det mysteriet står att finna på detta forum.

Själva lösningen har jag saxat ut:

"to fix this problem on a Mac go to your iPhoto Library (if it's iPhoto from iLife '08 then command-click or right-click the iPhoto Library icon and choose Show Package Contents) and just delete the whole iPod Photo Cache folder.

2011-03-27 @ 10:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0