sooooool :)

Fikan med Annika idag blev tyvärr inställd för hennes minsting vaknade upp med feber. Jätte tråkigt men inte så mkt att göra . Istället så åkte jag och träffade Linda i farsta efter jag kört ett litet träningspass här hemma. Köpte mig en tröja/klänning och ett hopprep.
Vilket väder det har varit ute idag, jätte skönt. Men det är fortfarande väldigt halt ute så det är inte så kul att vara ute och gå på vissa ställen. Men man känner verkligen att våren ligger i luften , wiiihoooo!
Borde egentligen hoppa i sängs tidigt idag för jag är tröttmössa, får se hur det blir med det. Lillsnorpan ville nämligen inte riktigt sova i natt. Hennes mage jobbar nog för fullt med all mat som jag stoppar i henne nu. Så det blev inte så många timmar sömn för min del , desto fler blöjbyten!
Bajsmonstret!
PUss och kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0