Vår!

Idag är det officiellt vår, äntligen! Efter fem månader av kyla och massa kläder, har inget emot att det har varit kallare och längre vintrar nu. Tycker tvärtom att jag hellre har vita och kalla vintrar än blöta och grå men nu har även jag tröttnat och vill slänga vinterkläderna långt, långt bort. Idag hade jag iallafall en vårjacka när jag och Becca åkte buss till Sickla på babysimmet. Det var roligt som vanligt och efter lunchen i Sickla så sov hon i ca två timmar i vagnen helt däckad. Så jag passade på att gå lite i Sickla och köpte ett par gummistövlar till Rasmus.

När vi kom hem sen så kom mormor och hjälpte mig en stund med Becca för jag skulle gå igenom lite gamla leksaker och kläder i källaren eftersom jag, Jennie och Jenny ska ha ett bord på en loppmarknad på lördag, stort va! Skönt att bli av med en massa grejer samtidigt som man kanske kan få lite för det också. Rasmus har också rensat lite på sitt rum med löfte om att få pengar för dem sakerna han rensade ut, men han litar inte riktigt på mig där så jag lovade att moster Jenny skulle hålla koll på hur mycket pengar han ska få.

Imorgon ska jag göra Hornsgatan med Anna och August, vi ska ta bussen till Hornstull och sen gå till Slussen. Hoppas det blir lika bra väder!


Vår!!

Kram på er/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0