Brygghäng

Kl är tjugo över åtta på torsdag morgon och jag sitter på min filt vid bryggan med datorn i knät och dricker kaffe!!! Det här skulle man verkligen kunna vänja sig med, dags att vinna lite pengar så man kan gå ner i arbetstid:)
Igår så var vi på sångstund sen fika vi med gammelmormor och sen gick vi ner hit och solade hela eftermiddagen (lillstrumpan sov i vagnen, vältajmat som vanligt;) Hon sov i två och en halv timme så det blev bokläsning och vila för mig!

Det gick faktiskt ganska bra på handbollsträningen i tisdags, men har ont i hela kroppen nu speciellt hälsenan som fick sig en liten smäll, jaja det är väl bara att köra tills det smäller:)

Idag ska jag sitta här på förmiddagen och sen går jag nog upp och äter lunch sen ska jag försöka vila på eftermiddagen för det har varit en jobbig natt, hon har hostat en del. Hoppas bara hon inte får min hosta!


fika i solen!

Kram på er/ Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0