Dålig uppdatering!

Såg precis att vi varit jättedåliga på att uppdatera, mitt senaste inlägg var i tisdags och Linkans i söndags. Jessica har ju flytten att skylla på. men jag har inget direkt att skylla på förutom att det var några trötta nätter när hon har hostat så inatt blev det soffan för mig och Becca, mest för att skona resten av familjen men också för att jag skulle slippa springa fram och tillbaka till hennes rum.

Igår var det dags för tiomånaderskontrollen och allt gick bra hon kan allt som hon ska kunna och hon är fortfarande ganska liten, men normalt liten. Hon väger nu 8650 g och är 69 cm lång. Det har börjat komma ljud med m i början och när hon säger mmmmmm så vill hon ha mat eller napp! Mamma ljudet har kommit några gånger men inte lika mycket som bappa!

Idag var vi på jobbet imorse och pratade om hösten, jag ska läsa lärarlyftet 25% och jobba 75% så jag kommer kunna vara hemma lite med henne. Sen åkte vi till Jessica och Novalie och hälsade på i nya huset, som var jättefint. Väntar nu bara på att Jessica ska lägga ut lite bilder.

Just det! Jag har beställt en jättebra present som jag ska tipsa er om, när jag har gett bort den;)

Kram på er/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0