Fredagen den 13:e!

Då är det fredag och det betyder att det bara är 3 DAGAR KVAR till inflytt! Det känns lite overkligt faktiskt, tänk det har redan gått 6 månader. När vi väl har flyttat in sen, så får gärna tiden gå väldigt långsamt.
Snart ska jag ut på en pw. Köpte ett nytt hopprep igår när jag var i farsta så idag ska det bli 1000 st du´s( om det inte går sönder igen).  Efter det så tror jag att jag ska BILEN till rusta och köpa vita målarbyxor. Det är ju ett måste när man ska måla sen. De vita byxorna och målarfärg på kinderna det är så jag ska se ut när jag målar om väggarna och allt som ska målas om i huset :)
Äntligen har vi fått tillbaka bilen. Mindre roligt var det att betala 9000 kr för att få den fin. Blir galen bara jag tänker på det ,att det inte ens är jag som har gjort skadorna utan de ngr andra idioter. Gaaaaah!  Vi har även märkt att Ac är sönder och det kommer nog kosta lika mkt att fixa. Måste sluta tänka vad jag hade kunnat lägga dessa pengar på istället!
Efter rusta så kanske jag åker till farsta igen för att köpa lite glas och en pajform som jag hittade igår på cervera.
Igår köpte jag mig ett par shorts  och lillsnorpan fick 2 par skor.
Shortsen från Gina tricot och skorna från Åhlens.
Puss och kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0