Heldag i sickla.

Idag har vi varit på babysim , fikat i sickla köpcentrum , tränat i hammarbybacken och shoppat massa sommarkläder till Snorpan.
Byxor/Leggings från name it
Klänningar/tunikor och kjol med trikå från name it
Trikå/body ,pyjamas och strumpor från Name it
sailor klänning från  Lindex och resten från HM
Nu får det gärna bli lite varmare ute så att vi kan börja använda kläderna :)
I helgen så var vi uppbokade hela helgen. I fredags så grillade vi i sköndal och efter grillningen så gick vi upp till Linda och Peter. Jag och Rickard gick hem sist (kors i taket) och det enda jag kunde tänka på var att jag var en gaaaaaaffel kort ;)  Jag blev så sugen att dricka massa vin och t om att röka( USCH!!!!) , det nästan vattnades i munnen. Nu är det verkligen dax för mig att bara få vara Jessica för en kväll. När vi flyttat in i huset så ryker tutten för Novalie! En fajt jag inte ser fram emot :) Kommer nog bli gröt istället för henne, för välling går bara inte. Är inte så sugen att börja gå upp på natten och laga gröt. Hon brukar vilja äta minst en gång så det måste jag vänja bort.
I lördags så var bjudna hem till familjen Ekström. Blev en lugn tillställning fast jätte mysigt och trevligt! Ullis och jag hängde mest ute i köket ( hon förberedde middagen för söndagen) och killarna i vardagsrummet. Fick i mig en liten Ullisdos ♥♥♥
Vi fick låna Lindas bil i helgen, TACK SÅ JÄTTE MKT! Det hade annars blivit riktigt tufft att få med Rickard på allt om vi hade varit tvungna att åka kommunalt.
Beccis och Novalie ♥
Redo att åka och fira valborg
Mitt lilla busfrö ( det är väldigt roligt att ta av sig mössan när ens mamma vill att den ska sitta på)
Puss och kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0