Helt slut efter helgen!

Sitter i soffan och är sjukt trött efter helgen, i fredags var Jennie, Jenny och Christian här och då blev det inte sängen förrän vid halv ett,  sen upp halv sju efter att Becca som låg i sängen skrikit i sömnen minst en gång i timmen. Sen på dagen var det fotbollsmatch med obligatorisk fika på kondiset med hela familjen efter det kom Jennie förbi och skulle bli sminkad till ett Garden-party som hon skulle på.


Salta Sarensten Sminkad med hatt på! <3

Under tiden så ringde Peter (som var och köpte mat till grillningen) och berättade att hans föräldrar köpt en cykelvagn till oss:) Vi har det så bra som får en så mycket av våra familjer!!! Sen kom Karin och Ronny så grillade vi med Carro och Robin för att sen gå in och titta på Eurovisionschlagern, det var bara barnen som inte orkade se hela, dvs Rasmus, Rebecca, Douglas, Karin och Ronny;)


Dessa Linköpingsbor! Allt ska matchas, även vindunken.....

Igår blev en svullar och slöa dag, men på kvällen var jag så äcklad över mig själv så jag tog en premiärtur med cykelvagnen och cyklade med Rasmus och Becca till mamma och pappa, sen somnade jag som tur är i tredje perioden....

Idag ska jag nog försöka ta mig ut till Ingarö och titta på Jessicas och Rickards nya hus!

Kram på er/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0