Imorgon flyttar vi in!

Jag kan inte riktigt förstå att vi flyttar in imorgon. Tänk att det redan har gått  5 månader sedan vi flyttade hem till Rickards föräldrar. Vi är så tacksamma och glada för att vi har fått bo här undertiden vi har gått och väntat på att få flytta in i huset. Att de orkat med oss :) Måste komma på ngt fint som man kan köpa till dem som tack.
Igår så packade jag ner allt vi hade här i lgh, och Rickard lastade in allt i lastbilen. Vilket team vi är !
Sen så i morse så åkte vi först ut till huset och kollade så att flyttfirman städat som de ska. Tror varken jag eller Rickard tittade så mkt på  hur de städat utan vi gick bara runt och kollade hur det egentligen såg ut. Jag kan inte riktigt förstå att vi ska bo där, känns helt underbart. Ska bli så kul att fixa och trixa där hemma :) Efter vi varit där (vi ville egentligen inte åka därifrån) så åkte vi hem till mamma och Lasse för att hämta allt som vi har haft stående där, och det var inte lite ! Vi fick inte ens in allt i lastbilen, tror vi kom upp i ca 50 flyttkartonger och 20 sopsäckar plus massa annat. Rensa, rensa, rensa när jag packar upp.
Lastbilen fullsmockad !
Det som blev kvar...
Mamma passade Novalie så jag kunde hjälpa Rickard att fylla lastbilen. Jag bar ut allt och Rickard körde "tetris" med allt så att vi fick in så mkt som möjligt. När vi blivit klara så bjöd mamma på lunch och efter det så var det dax för oss att rulla hem. Stannade en snabbis på Jula och köpte ett par byxor till mig :)
Här ska det målas !!!!
Puss och kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0