jag älskar livet!!!

Medan Jessica gör sig hemmatam i sitt nya hus så är det väl jag som får hålla bloggen vid liv;)
I fredags fick jag en försmak för hur det kommer att bli när man börjar jobba i höst, jag ställde klockan på halv sju för att hinna göra mig i ordning för en heldag på stan sen följde vi Rasmus till skolan och tog bussen in. Först åkte vi till Östermalmsgatan och kollade på solglasögonutförsälning där jag köpte ett par st ;). Om ni har tid över så åk till den utförsäljningen, pågår även idag och i morgon de har märken som Peak, Björn Borg, Mods of Norway och Odd molly och alla solglasögon (utom Odd Molly som kostar 300) kostar 200 kr! Sen åkte vi till Odd Molly utförsäljningen på Karlbergsgatan. Fick lite dåligt samvete när vi kom därifrån och klockan var kvart över ett och Becca inte hade ätit lunch, hmm....

Resultatet av fredagens ego-boost!!

I lördags var det först fotbollsmatch, sen treårskalas för Dexter och sist men inte minst in till stan och träffa gamla klasskompisar på stan!

Dagen efter ägnades till 100 % på Rasmus kalas som blev jättelyckat, det kan jag varmt rekommendera att hyra en sporthall och ha fotbollsturnering eller någon annan sport om man så vill. Vi serverade korv under turneringen som man kunde gå och hämta när man vilade och sen blev det prisutdelning (fotbollskort och godispåse) där alla lag var vinnare sedan blev det fika med sång och tårta! Mycket lyckat men ack så trött man var efter, förstår inte det, det var ju en vanlig arbetsdag när man var idrottslärare enbart men igår var jag så trött att jag satt som en fågelholk i soffan till nio och sen var jag bara tvungen att gå och lägga mig!

Idag har jag  varit på morgonpromenad, ätit frukost hos mormor och nu sitter jag på balkongen medan Becca sover lunch, kan tänka mig att ha såhär jämt men vet också att det är temporärt och njuter bara av varje minut just nu! Älskar verkligen mitt liv just nu!!!

Uppklädd för kalas....

för en något uppspelt storebror!

Kram på er/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0