Lillsnorpan är magsjuk :(

Vaknade igår natt av att Novalie inte mådde så bra. Hon har gått och blivit magsjuk, blivit smittad av lilla Theo. Igår så hade hon över 39 grader och kaskad spydde ngr ggr. Hon var jätte hängig och ville bara ligga och sussa på mitt bröst. När jag la henne bredvid mig igår i sängen så kröp hon upp på mitt bröst igen och somnade direkt ♥ Gillar inte att se henne så här, men idag är det  iallfall lite bättre. Febern har gått ner lite, 37,8 har hon nu ...
Så här såg våran dag ut igår ♥
En blöt handduk på huvudet var skönt att ha.
Här blir Novalie smittad ;)
Är man sjuk så får man sova i den stora sängen. Självklart ska man ta upp hela sängen så att föräldrarna får ligga längst ut på kanten :)
Puss och kram Jessica

Kommentarer
Postat av: Mickis

Åh, krya på lillsnorpan och hoppas ni slipper magsjukan! Kramis

2011-05-10 @ 13:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0