Nu är det jobbigt att vara mammaledig, NOT!!

Vilka härliga dagar vi har nu, hela helgen har varit helt underbar, med grillning, fotbollsmatch, sånguppträdande mm.
 


Igår så var jag och Becca inne i gamla stan för jag var tvungen att uppsöka någon som kan laga porslin eftersom jag mitt klantarsel har haft sönder locket till svärmors soppterrin från Gustavsberg. Så sagt och gjort, jag och Becca tog oss in till Gamla stan där vi lämnade in spillrorna och gick därifrån tusen kr fattigare, det var ju verkligen vad jag behövde just nu! Jaja är man klumpig så är man och då får man stå sitt kast. Som Rasmus sa när jag var lite ledsen för att jag hade tappat locket, men mamma det kan hända alla och går det inte att laga så är det ju ändå bara en skål! Vilken klok son jag har! Sen åt vi lunch på Järntorget innan vi mötte upp Daniel och Camilla på Snaps där vi tog en kaffe och pratade skit hela eftermiddagen. 


Det är jobbigt nu!

Idag kom jag äntligen iväg till IKEA, jag visste dessutom att de skulle ha barnfotografering där så Becca fick ha på sig sin nya POP klänning (rödvitrutig) plus en blommig hätta som jag bara inte kunde låta bli att köpa igår i Gamla stan, hon är så fin min tjej!! Kan inte låta bli att tycka att hon är världens sötaste, men sen är jag ju lite partisk!
Efter fotograferingen så gick vi för att leta grejer till balkongen och jag köpte massa saker, så det var bara att åka hem och pimpa!! Jag blev verkligen helnöjd med resultatet, nu kan vi ju faktiskt använda balkongen på riktigt. Vi planerar att inviga den ikväll med lite ost och kex med lite vin förstås, tjohoooo jag älskar sommaren!!! Men först lite handbollsträning tror jag, får se om det passar!

Nypimpad balkong, nu fattas det bara lite blommor!!


stolt tjej som ställer sig upp själv!!

Kram på er/ Linda
 

Kommentarer
Postat av: Kate

Snygg balkong! Söta Rebecca, saknar henne! :)

2011-05-23 @ 01:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0