Regnet det bara öser ner....




Idag har jag provat den nya cykel och joggingvagnen och det var mycket smidigare än jag trodde att jogga med den. Så nu är kl halv elva och jag har varit ute och sprungit (5 km) och ätit frukost med mormor vilket betyder att jag utan något som helst dåligt samvete kan spendera resten av dagen hemma, då gör det inte så mycket att det regnar ute:)
Igår var jag med pappa på bajen och dem spelade riktigt bra, så nu tändes en liten gnista av hopp där långt, långt inne...
Jag ska inte göra så mycket den här veckan bara försöka att inte göra av med pengar eftersom jag laddar inför utförsäljningarna på fredag (odd molly och solglasögon) har mycket höga förväntningar på dem, just det jag ska förbereda Rasmus kalas som han ska ha på söndag, bara det inte regnar!! Vet inte vad vi ska ha för back-up plan då, eftersom vi har bestämt att vi ska vara ute på fältet och spela fotboll, så håll tummarna till på söndag.
Sen måste jag försöka fixa min bil som ska vara besiktad nästa onsdag men jag har ingen tid så jag ska pröva på det nya ute i Tyresö där dem har drop-in så där kan jag ju räkna med att få sitta en hel dag, men som sagt var det få bli en annan dag idag blir det hemma resten av dagen...

Kram på er/ Linda


I söndags var vi på medeltidsdag i Tyresö...

mad familjen Sarensten/Gribert

Tror bestämt att det är någon som blir lite lockig när håret är fuktigt, undrat just var det kommer ifrån??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0